Lilla jag!

 
Tjo! Mitt namn är ju då Zara, jag tänkte prova det här med att blogga, så vi får se hur det går!
Jag är en tolvåring från skåne. Jag bor mitt i munka ljungby med min familj som består utav, min papp Erland och mina 2 småsyskon vid namn Jonny-Viking och Unni-Viktoria (anorlunda namn, I know).
Min faders flickvän heter Camilla och hon har en dotter, Emmelie, hon blir 21 i år.
Min mamma bor i Vingåker med sin ny sambo, han har 3 söner, ett par tvillingar som är huuuuur söta som helst och en 15-åring som jag inte pratat med så mycket. Min mamma har en dotter som då är min halvsyster, Sanna heter hon, och hon är 22 år och bor med sin pojkvän i Västra Götaland, runt Göteborg någon stans.
Och pappa har en son, så jag har ännu ett halvsyskon. Han heter Joakim, 16 är han detta året, han bor i Örkelljunga med sin mamma.
Det var nog hela min familj, alltså 8 syskon och "4" föräldrar.
 
Nu tänkte jag i stället berätta lite mer om mej själv...
Jag tränar KIckboxning i Ängelholm 3 dagar i veckan, vill du veta något om tider och sånt så, gå in på: www.kickboxning.info 
 
Jag går på Toftaskolan här i Munka-Ljungby, klass 7A,det är nog den bästa klassen man kan ha för att vi har inga grupper utan alla kan vara med alla. språk så läser jag spanish.
 
Det var nog allt jag kunde komma på för ögonblicket, men vill du veta mer om mej så får du kolla in här igen! 
 Ställ gärna frågor och ge tips bland komentarerna annars så kan du maila mej på [email protected]
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

whatithink.blogg.se

Kort sagt. Detta är en blogg om hur jag ser på livet + noveller då och då

RSS 2.0